Kızlar şeker yüklemesinde 75 mg da değerim 180 çıktı açlık 74 2. Saat 123 doktorum diyetisyene yönlendirdi. 2 hafta diyetten sonra bugün açlık tokluk bakıldı toklugum 83 çıkmış çok düşük değil mi bu değerde diyet porsiyonları bana yetersiz geliyordu zaten çok açtım sonucu de bu şekilde çıktı. Gebelik şekerim olsa 83 çıkar mıydı doktorumla görüşemedim henüz