umutnur stok yapmanızı önermem çünkü her bebek bir değil maalesef aldığınız bez belki cildine iyi gelmeyebilir sadece yenidoğan için az miktarda alın eğer pişik vs olmazsa onu kullanmaya devam edersiniz pişik olursada başka bez denersiniz. Deneme yanılma yöntemiyle bez bulursunuz o yüzden boşuna stok yapmayın. Ben ilk bebem natural kullandım ama bebeğimi pişik yaptı molfix prenium ve pure&soft denedim onlardan memnun kaldım ama şuan molfix mavi kullanıyorum. Bebeğimin cildine en iyi geleni buldum şükür