Mommce Aysee0210 ay iyi olmuş canım ya bende devlete gittim ama ilaca çok fazla ödedim. Belki değerin çok düşük olduğu içindir
Mommce Aysee0210 pazartesi yaptırdım canım. Ama benim ilaç farklıydı inferject adı belki oyuzdende olabilir