Elegantea10 Aaabbbsssddff aynen öyle ama sizin haftanız maşallah baya ilerlemiş bundan sonra korkmaya gerek yok inşallah ben de sizin haftaları görebilirim 😊
Kubradmurat Elegantea10 inşallah saglikla kucağına alırsın bebeklerini canım acaba ne zaman ikiz olduklarini öğrendin
Aaabbbsssddff Elegantea10 görürsünüz inşallah o haftalardan sonra bi bakmışsınız 30 olmuşsunuz bi baktınız benim haftalarım gelmiş doğum gelir göz açıp kapayıncaya kadar
Merve_kucuk ozzbsb Her bebeği ayrı dinliyorlar evet. Yer değiştirdiğin de aynı bebek olduğunu nasıl anlıyorlar acaba merak ettim
Elegantea10 Kubradmurat teşekkür ederim inşallah 😊😊 bizim tüp bebekti beta hcg transferden 9 gün sonra bakıldı beta yükseldikten 10 gün sonra ultrasonda ikiz olduklarını öğrendim ☺️
ozgeserin Aaabbbsssddff evet 28 den sonra sanki çabuk geçmeye başladı ve 30 u aşınca insana bi rahatlık geliyor ya çok şükür 32 olduk zaman güzel geçiyor stresim daha az ilk haftalara göre
ozgeserin Yavuzzynpmhra bende 32 de pazartesi ilk defa girdim 1 buçuk saatten fazla sürdü yani çift yumurta aslında ama çok kayıyor bebekler çok hareketliydi bi türlü olmadı bana bebişlerime sinir oldular 😫😆😆😆
ozgeserin Elegantea10 canımm yorumuna cevap vermek istedim önemli olan şuan sıkıntısıx gebeliğinin takibi bence çünkü küvez konusunda orda yer olmayınca veya küvez bulunmadığında en yakın küvez olan yere gönderiyorlar bebeği ambulansla çok duydum öyle
Elegantea10 ozgeserin teşekkür ederim yanıt için 😊 tabiki gönderiyorlar da işte hep bi tedirginlik ve kontrol altına almaya çalışma duygusu var bende maalesef . ondan böyle her detayı düşünüyorum 🫣
Aaabbbsssddff ozgeserin aynen benimde öyle sadece doğum bayrama denk gelir mi diye tedirgindim onu da saldım artık 34 üz şu anda rahatım biraz daha
ozgeserin Aaabbbsssddff bende tam bayramda 34 oluyorum diyorum ya bayrama denk gelirse falan. Aslında insanı en çokta belirsizlik yoruyor siz bayramda 36 oluyorsunuz belki doktorunuz bayramdan önce alalım dermi ki bebekleri
ozgeserin Elegantea10 canım inan o bende de var o yüzden araştırmada takipliyim ama benim gittiğim araştırma da bile öyle diyor doktorum eğer küvezde yer olmazsa başka hastaneye gönderiliyor bebekler diye.
Aaabbbsssddff ozgeserin bende bilemiyorum ne zaman alır bugün söylediğine göre 37 38 i görürürz yani bayramı atlatırız diyor haftaya çarşamba gittiğimde belli olur artık
Aaabbbsssddff ozgeserin inşallah canim hepimizin çocuklarını rabbim korusun küvez süreci olmadan evlerimize döneriz inşallah
ozgeserin Aaabbbsssddff aminn inşallah canım benim burdan birbirimize doğurduk sağ salim evimizdeyiz haberini verelim inşallah.