Aaabbbsssddff Haco benide nstye aldılar iyi geçti ama doğumdan önce bir kere daha rutin kontrol için perinatoliye git dedi 14 ünde oraya gidicem ondan 1 hafta sonra da yine kadın doğuma gidicem o zaman gün veririm dedi kilolarınız nasıldı
Haco Aaabbbsssddff iyi cok şükür sevindim benim kiler 1800 kusur aralarında 40 gram var dedi tamam iyiler dedi gönderdi cok kalabalıktı bide cok konuşamadık seninkiler kaç kilo olmuş
Aaabbbsssddff Haco bende çok sevindim sağ salim kucaklarımıza alalım inşallah sizinkilerin kiloları da iyi maşallah benim birisi 1500lü bir şey diğeri de 1700 lü bir şey dedi
Haco Aaabbbsssddff insallah doguma kadar 2 bini geçer ya yoksa mini minacık olacaklar. Ben gidim de premetüre bezi felan alım bunlara
Aaabbbsssddff Haco evet bende ondan korkuyorum ya bol bol yarayacak şeyler yemek lazım artık iyice biraz da düşük geldi kiloları doktor iyi dedi ama bilemedim
Haco Bebek catıma yerleşmiş dedi biz planlıyoruz ama beveklerin durumuna göre degişir dedi insallah erken degil zamanında gelirler
Elegantea10 Aaabbbsssddff merhaba siz konyada mıydınız doktorunuz kim acaba benim de ikiz gebelik ama doktor bulamıyorum 😔
Aaabbbsssddff Elegantea10 evett ama ben ilçedeyim kadın doğum takipliyim perinatolojiye yönlendirdiğinde selçuk tıp aybike pekine gittim gayet ilgiliydi birçok doktor araştırdım merkezde olursam diye ama deneyimleyemediğim için doktor ismi vermem doğru olmaz
Elegantea10 Aaabbbsssddff aslında benim düşündüğüm şey ikiz gebelik olduğu için bebekler küveze girerse ilçe hastanesinde küvez imkanı yok o yüzden konyada doktor arıyorum
Aaabbbsssddff Elegantea10 beyşehirdeyim ben siz nerdensiniz hastanenin sayfasından baktığımda yenidoğan yoğun bakım var diye geçiyordu doktorum da aksinden bahsetmedi yarın kontrolüm var tekrar sorarım tabi rabbim inşallah küvez sürecine gerek kalmadan birlikte bebişlerimizle hastaneden çıkabiliriz
ozgeserin Elegantea10 canımm yorumuna cevap vermek istedim önemli olan şuan sıkıntısıx gebeliğinin takibi bence çünkü küvez konusunda orda yer olmayınca veya küvez bulunmadığında en yakın küvez olan yere gönderiyorlar bebeği ambulansla çok duydum öyle
Elegantea10 Aaabbbsssddff amin inşallah ben de seydişehirdeyim de beyşehirde yenidoğan uzmanı yok ki seydişehirde de yok
Aaabbbsssddff Elegantea10 doktorum bana süreç iyi ilerlediği için burda yapabiliriz doğumu dedi güven verdi yani o yüzden ben konyada doktor hastane arayışına girmedim yarın kontrolum var planlarız herhalde artık doğumu son kontrolde öyle demişti
OmerNfs Haco canım ikiz gebelik yaşıyorum önce birini nstye bağlıyor sonra diğerini yaklaşık 30 yada 45 dakika sürüyor 33 haftada başladı benim nstler ona doktor karar veriyor sağlıkla kolaylıkla kucağına al 🤲
Elegantea10 Aaabbbsssddff öyle mi çok güzel o zaman ben daha 27. Haftada olduğum için biraz tedirginim 🫠
Aaabbbsssddff Elegantea10 haklısınız bende öyleyim aslında ama akışa bıraktım artık istediğimiz kadar planlayalım onlar istediği zaman gelecek sağlıkla gelsinler de doğan büyür zaten kafasındYım
Elegantea10 Aaabbbsssddff aynen öyle ama sizin haftanız maşallah baya ilerlemiş bundan sonra korkmaya gerek yok inşallah ben de sizin haftaları görebilirim 😊