Merhabalar aranıza yeni katıldım . Bir kızım var nasipse 2. Kızım da yolda. İkinci gebeliğim olmasına rağmen bebeğimin hareketlerini net ve sert şekilde hissetmiyorum çok derinden. Doktorun bebeğim eşi ön duvarda bu da zorlaştırır demişti ama inanın psikolojim bozuldu hiç bir şeye konsantre olamıyorum acaba bir sorun mu var diye. Ayrıntılı ultrasonda bebek çok hareketli değil bazen bu kas iskelet sistemi hastalığının belirtisi olabilir dedi doktor o günden beri daha da kötüyüm kendi doktoruma gittim 10-15 dk da ne hareket bekliyordu perinatolog acaba dedi herşey yolunda sakin ol dedi ama içim içimi yiyor. Sizde durumlar nasıl var mı benim gibi az ve derinden hisseden