1umutturyasamak Meraba kızlar a101 e 21 şubatta bebek yorganı battaniyesi nevresim takımı mama sandalyesi geliyomuş bilginize.nevresim takımını kaçırmamalıyım 🙂🙂🤰🏻
Taila Kalmaz ki zaten stoklu geliyo bi çok ürün bi keresinde baskül geleceğini görmüştüm broşürde gittim yok dediler nasıl yani dedim bugün gelecekti evet bi tane geldi oda satıldı dediler o gün bu gün takip etmiyorum broşürünüde ürününüde heleki A101 in 😣 çok sinir bozucu yani madem gelecek bu ürün neden bir adet gelirki?? Umarım ihtiyacı olan herkes alabilir bu gelen bebek ürünlerinden.. ben küsüm a101 e 😆
1umutturyasamak Taila 🙂 Şans ya bizim burdaki abla sağolsun ayır dersem ayırır üst komşum çünkü o konuda şanslıyım 🙂 Küsme küsme fiyatlar uygun belki ihtiyacnı karşılarsn
Omaraysegul Taila ben genelde hep aliyorum ve memnun kaliyorum aldigim üründen. Arada yapiyorlar oyle
Taila 1umutturyasamak küsemiyorumki daha geçen gün gittim baktm pembiş emzik biberon 🤭 dayanamadm aldm ama kalmışya hayret dedim nasıl bitirmemişler bunları 😀
DrElf Merveee1 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LCW-HOME/bebek-ve-cocuk/Nevresim-Takimi/3384865/592447 Lcv da da nevresim takımları uygun bakmak ısterseniz
Gunesibekliyoruz Kizlar benim esim alisveris konsunda baya iyi, pazarlik yapar, bi magazada olmayani bulur vs.. a101 de falan bi ürün yoksa olan magaza bilgilerini alip ayartıp gidip aliyor biz hic eli bos dönmedik... salincak aldik öyle, kac tane dolap aldik anneme bana ablama oyle.. bi de stokta yok dendiği zamab merkeze mail döşüyor, ordan bile bize ürün buldular (bahce salincagini oyle aldik) aklınızda olsun beğendiğiniz bisey varsa dışarıdan bulamayacağınız, mutlaka bi yerde buluyorsunuz üstüne düşerseniz
Taila Anneballari58 doğrudur 👍 e uyguna gelince ne yapsn insanlar almak istiyor bende olsam alırım yani 🤷🏼♀️
Crocus20 Taila iyi gene 1 tane gelmiş. Ben yeni doğan ıslak mendilinden alayım diye gittim buraya gelmedi dediler. Bazı bölgelere bazı ürünleri göndermiyorlarmış ne kadar saçma