Beri-4835 Selim_Alparslan ben 2022 de 2 doz oldum. 2. Gebeliğimde 21 haftalikken 1 doz oldum doktorum yeterli dedi. 2. Dozu olmadım. Siz de bi sorun isterseniz 5 yıl süresi varmış ilk aşıların.
LadyX Selim_Alparslan 21haftalıkken oldum. Tek bir aşı içinde hepsi. Hiç ağrı olmadı. Çok faydalı olduğu söyleniyor özellikle de yeni eklenen boğmaca için
Selim_Alparslan LadyX peki bundada 2 doz kuralı var mı kuzum? Yoksa sadece tek doz bir kere mi yapılıyor?
Beri-4835 Selim_Alparslan 2020 yazınca belki tam 5 yıl sayılır diye düşündüm. O zaman 2 doz daha olacaksın canım ❤️
Gulcan1222 Selim_Alparslan bende bugun tetanoz asısı oldm hemsire içerisine bogmaca eklendigini soyledi 18+4 haftalık hamileyim biraz kasık agrım oldu bundan kaynaklı mı acaba tedirginim
Selim_Alparslan Gulcan1222 bilmiyorum kuzum bende korkuyorum 17+3 haftaligiz bebek ve plesenta aşağıda zaten aşırı ağrım var iyice tetikler mi korkuyorum. Doktoruma soracağım bugün
Gulcan1222 Selim_Alparslan bundan kaynaklıysa banada haber verebilir miisn doktor görüşmesinden sonra