Selim_Alparslan Merhaba anneler bu aşılar ayni gun hepsi mi enjekte ediliyor? Biraz korkuyorum açıkçası. Ilk gebeligimde sadece tetanoz vardi 2 doz olmuştum 2020 yılında. Ama bu üçlü aşıdan tedirginim biraz. 17+2 haftalığız. Kaçıncı haftada aşı olunuyordu?
Gulcan-66 Selim_Alparslan ilk gebeliğimde 2 doz tetenoz olmuştum şimdi tekrar gebeyim doktorum banda TDAP aşısını önerdi 28. Haftadan sonra olmak gerekiyormuş doktorum öyle söyledi bana
Edizhr Selenavci63 3 lu aşı demiş ya arkadaş onu merak ettim valla ben tetanoz aşısıni yeni vurundum bilmiyorum tekrar yaparlar mi
Selenavci63 Selim_Alparslan kuzum 16-24. Haftalarda yapılabiliyor genelde 20. Hafta da ilk dozu yapıyolarlar ikinci dozla arasında 1 ay oluyor
Selim_Alparslan Selenavci63 19. Haftamda ilk dozu yaptırsam olur mu kuşum o zaman ikinciyi de 23. Haftamda mi yaptırayım?
Selenavci63 Selim_Alparslan ben 20. Haftam gibi yaptıracağım canım benim ama yine bi doktoruna sor istersen bu haftalarda yapılıyo asagı yukarı bir ay geçince de diğer doz yaptırıyoruz
Selim_Alparslan Selenavci63 tamam kuşum bende 20. Haftada yaparım düşündüm ikinciyide mu peki yine 3 lü asi olarak vuruyorlar kuzum?