brcaslan ben meryem hanıma hamile kalmadan önce gidiyordum nasıl memnundum anlatamam sonra bana hormon testi yapmak istedi benim daha önce bir düşük öyküm vardı ben de ben hamile kalabiliyorum gerek yok demiştim yine de yapalım dedi yaptık hormonlarım kötü gelmiş amh yapalım dedi o da kötü gelmiş sonuçlarımı sordupumda bana mesaj atmış erken menepoza giriyo olabilirsin bebek sahibi olamama gibi risklerin var filan. Ben diyorum ki hocam benim adetlerim düzenli hani olamaz böyle bir şey filan randevu al gel randevu al gel mesajda daha başka bir şey demiyor bana beynimden vurulmuşa döndüm o an meryem hanımı bıraktım oysa ki çok memnundum ama meryem hanımın hastasında bi problem olduğunda direk kadın dengesini kaybediyor belki de özel hastanede bana tüp bebek tedavisi yapmak filan istedi zaten 1 kere görebildim kendisini muayenede hep hemşiresi ilgilendi sonra devlette başka prf. Gittim bana tekrar test yaptı dedi erken menepoz diye bir şey yok ama evet yumurtalık rezervin azalmış çok şükür o onu dedikten sonra da 1 ay içinde hamile kaldım. Hamileyken bana bebekle alakalı doğru olmayan bi bilgili şak diye söyleyede bilirdi çok tezcanlı o yüzden ben gülten hanımı tercih ettim kendisi çok sakin ve konusmadan önce düşünüyor seni baya dinliyor.