Kızlar 26. haftamda şeker yüklemesi yaptırdım Kadın doğum doktorum şekerin sınırda dedi ve dahiliyeye yönlendirdi dahiliye doktoru da yemene dikkat et karbonhidratı tatlıyı azaltalım dedi zaten çok yemiyordum evde ölçüm yap dedi ölçüyorum açlıklarım 90ı geçmiyor ama tokluk şekerim bazen 110-130 aradı olurken bazende 140-170 arası oluyor beni de korkutuyor açıkçası şekerin var mıdır sizde daha kontrole gitmedim