3nmber merveblttt 13. Haftadan beri hissediyorum 2 3 günde bir seyirme gibiydi 17+1 deyim iki gündür gümbür gümbür durmuyo 3.gebeliğim bu arada
Eymennn1 3nmber benimde 4 gebeliğim 16 haftalık oldum daha hiç bı hareketini hissetmiyorum ya tedirgin ediyor beni
Accountant Mucizemyoldaaa_ sanki içinde bir şey seğiriyor gibi kalp gibi bir şey atıyor gibi bir şey sıkıp bırakıyor gibi yani tam tarif edemiyorum
3nmber Eymennn1 her insan her bebek bir olmaz canım doktor kontrollerine gidiyosan sorun yoksa yoktur hareketlerini hissedince insanın içi rahatlıyo ama sabır Allah’ın izniyle sağlıkla büyürler inşallah 🤲🌸
Loveis merveblttt 16 haftalık olucam hala net bişey hissetmedim. Hissettiğim şey de her gün olmuyor o yüzden hareketi mi değil mi bilemedim 🤷🏻♀️
merveblttt Loveis bende her gün hissetmiyorum hissetsem de anlık oluyor bebek mi bağırsak hareketi mi anlamak zor oluyor doktorum 25. Haftaya kadar yolu var demişti heralde bizde hissedicez ☺️
Loveis merveblttt bilmiyorum, ilk hamileliğimde bu haftalarda çoktan hissediyordum. Çocuğa bağlı bence.
Eymennn1 3nmber Doğru canim en son 12 haftaliken gittim daha gidemedm işte insan yinede bı tereddüte oluyor digerlerinde bu haftalarda az az seyirmeler falan hissetmiştim ama bundan daha hiç bişi yok insan ister istemez bı korkuya kapılıyor
Yogurtlupilav merveblttt iki hamileliğimde de 21den önce bende çok net hissedemedim açıkcası. Meeak etmeyin duruyor orda minik 🚼