Laydyg ben 9 Mart a regl oldum 19 marta rahim filmi çekildim daha sonra 28 marta kahverengi leke gördüm bitti tekrar 2 nisanda kanamam oldu aslında 6 nisana kadar fazla değildi ama eğer o gördüğüm kanama regl ise bilmem ama 9 nisanda normalde regl olmam gerekirdi erken gelmiş ise regl e daha var diye düşünüyorum 2 Mayıs ı bekliyecegim gerçek sonuç için ama bu aralar akıntı fazla karnımın alt tarafı çok kasılıyor belim agırıyor bakalım ben yine değerlendiriyorum ama hayırlısı