Mart 9 da regl oldum 19 marta rahim filmi çekildim rahim filminden sonra kanamam oldu çok fazla değil ama 24 marta temizlendim 28 marta kahverengi leke değdi bitti sonra tekrar 2 nisanda leke şeklinde 4 gün boyunca sürdü hastaneye gittim yumurtlama kanaması dedi doktorum hala da regl olmadım bu belirtilerim var sizce
Yaklaşık 1 haftadır akıntım fazlalaştı sulu beyaz akıntı
Bel ağrısı
Birde alt karın ağrısı kaşık ağrısı birde var beni çok zorluyor gebelik olma ihtimali varımdır 🥹🥹