Nurrr26 doğum şeklinden dolayı bir korkum yok açıkcası aylardır vajinal doğum için hazırlanadım şimdi bu çatı basıklığı konusu olunca ufak bir tedirginlik yaşıyorum. Dün farklı bir doktor ve ebe görüşü aldım. İkisi de çatı üstten basıksa doğum zorlaşabilir, uzayabilir, bebeği strese sokabilir ve travma oluşturabilir dedi. Bir de sosyal medya üzerinden biriyle görüştüm aynı teşhisi almış ve vajinal doğum yapmış. 12-13 saat sürmüş doğumu ve aşırı zor geçmiş. Pazartesi günü doktorumla görüşüp zaten 3 cm açıklığım var suni sancı ile birazcık sancımı destekleyip durumun riskine bakabilir miyiz diye soracağım. Çünkü kendisi doğum başlamadan kemiklerin tam olarak esneyip esnemeyeceğini sürecin zor ya da normal geçeceğini bilemem demişti. Eğer deneyelim derse suni sancı ile doğumu başlatmasınını isteyeceğim. Ama yok kemiklerin de esneme durumu yok riske atmayalım derse gitmiş sezeryanımı olurum 39. haftaya girmiş olacağım çünkü.