Çatı muayenesi yaptırdım. Konum bu değil ama aşırı rahat bir muayene oldu. Lütfen ben gibi korkarak gitmeyin.
Çatı muayenesinde doktorum üst kemiğimin basık olduğunu, 2-3 cm açılmam olduğunu söyledi. Nst de düzensiz sancı 2 haftadır çıkıyor zaten ama bir türlü düzene binmedi. 38+1 deyim. Kararı bana bıraktı. Vajinal doğum sürecine girmeden basık çatı kemiğinin zorlayıp zorlamayacağını bilemem ama çatın da inanılmaz dar diye yalan söyleyemem dedi. Bir de tam 39+2 de yurtdışına çıkacakmış 3 günlüğüne. Onsuz da vajinal doğuma yakalanırsam diye korkuyorum.
Fikirlerinizi alabilir miyim?