tubb6 keyfimin-kahyasi-misin hahaha yaa çok tatlısınız. Bana vermediler suniyi alerjik durumum var diye kendi sancılarım var olduğu için bekliyorum öğlen 12 den beri sadece açıklığım 2 ama gerçekten sancılarım da başladı sadece artmıyor. Aynı seyrinde gidiyor inşallah sağlıkla dediğiniz gibi hızlıca açılmam olur kendiliğinden çok istiyorum 🤍
Busraa32 3 cm açıklıkla yatışım yapıldı bu gün tam 41 haftalık olduk sancı su nişan yok suni sancı veriyorlar biraz dualarınızı bekliyorum 🌸☺️