Merhaba herkese dün kontrolüm vardı açıklık kontrolü yaptı doktor 1 bucuk cm falan dedi çarşamba 41 hafta doluyor Çarşamba suniyle başlatırız ama o zamana kalmaz büyük ihtimal dedi nst de sancı çıkmıyor ama alt tarafa baskı çok ve regl ağrısı gibi ağrı oluyor kendi sancımın gelmesi için ne yapabilirim suni almadan