Bicik Bende 84le doğum yaptım kızıma 3 ay geçmeden hamilelik öncesi 64 kilo oldum ve emzirdiğim sürece bu kilo 59-60 larda seyretti 2 sene emzirdim bi bıraktım 1 sene 3 4 ay içerisinde 78 oldum yani çok normal biraz panik yapmışsın sanırım telefondan bakarak en kötülerini aşılarsın kendine ben bu program haricinde pozitif hikaye paylaşılan bi app hiç görmedim insanlar hep kötüleri paylaşır ve devam ettirir ne kadar güzel bu metabolizmaya sahip olmak çok isteyen kadın var maşaallah sana stres yapma yiyip içip mis kokulunu emzirmeye bak anne olmak ni tık endişe bi tık evham getirir ben neden böyleyim diye sorma kendine tedbir almak istemişsin strese sokma kendini ama kendinde belirti arayıp üzme kendini gayet doğal bi durum