Arkadaslar 1 hafta gecmeden 1 kilo vermissim yine. Dogum yapali 16 hafta oldu 80 kiloyla doguma gittim simdi 64 kiloyum daha 3 gun once 65dim. Kime sorsam normal dio ama asiri zayiflamak emzirirken bana anorman gelior doktorima kanimi vermek istedim kanimi almadi normal dedi. Ama bana gercekten anormal geliyor. Affedersiniz ama ayi gibi yiyorum ha bire. Gece bile sucuklu bol tereyaglu tost yiyorum gun icunde aburcuburlar beyaz ekmek borek akliniza ne geliyosa asiri cok yiyorum sirf kilo vermemek icin ama kilo veriyorum☹️ ne yapacami sasirdim valla 😢