gozde91 10.haftaya giriyorum canım öğrendiğimden beri ağrıyor geçeceğinide hiç düşünmüyorum 9 ay bu şekilde gidicez sanırım benim 4 düşüğüm olmuştu onlarda da hep bel ağrısı yaşamıştım hep bel ağrısını düşük yapar mıyım diye düşünme sakın☺️ bol bol dinlenip yatman gerekiyor ayakta çok kalmamaya dikkat et magnezyum kullandım ama faydasını görmedim masaj yapınca daha iyi oluyorum sende dene ağrıdığı zaman eşin veya yanında olan biri beline yavaşca masaj yapsın çok iyi geliyor