gozde91 Kızlar bat 13 Nisan. 11 Nisan da betam 185 geldi hafif kahverengi akıntım oldu doktorum progestan başladı ama ara ara gelen fena bel ağrılarım var. Doktor randevuma da daha var haftaya gidecektim normal mi acaba benim gibi olan var mı
G12s_18 gozde91 Bende 4 haftalık hamileyim canım benim bir kızım var onu mecbur yüklüyorum bazen ağrılarım çok oluyor
Eylul15 gozde91 benim doktorum da bir akıntım vs yoktu ama benim doktorum da önlem amaçlı başlattı.günde Üç kere sonrasında azaltarak devam edecekmişim.Siz de üç kere mi kullanıyorsunuz?
Burcu__0506 gozde91 Canım Stres yapma kendine Progestan diğer düşüğümde kullanmıştım şuan bende 4 Haftalık hamileyim Ama çok şükür kanamam lekelenmem hiçbrşşeyim yok
Elif3419 gozde91 sorma canım benimde belim çok ağrıyor hep yatmam gerekiyor ayağa kalkayım 15 dakka durayım tamam direk bel ağrısı ve şiddetleniyor ne yapıcam bilmiyorum anca eşim masaj yapınca geçiyor
Nur8893 gozde91 Canım ben hamile değilim ama arkadaşım da bel ağrısı ve lekelenmeyle gitti doktora progestan başlattı onada şimdi iyi çok şükür stres yapmamaya çalış ve sürekli dinlen arkadaşım öyle yapmıştı .
gozde91 Nur8893 progestan kullanıyorum canım biraz ayakta kalınca hemen ağrılar başlıyor inşallah atlatırım bu süreci 🙏
Rabi2345 gozde91 benimde cuma gününden beri kahverengi lekelenmelerim var halen devam ediyor ama bana progesteron vs başlanmadi devlet hastanesi aciline gittim vajinal muayene yapıldı kesemin büyümüş olduğunu söyledi randevu al gel diyip gönderdi
Nur8893 gozde91 İnşallah canım sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🦋 Stres çok etkiliyormuş kendini dinleme ilacını kullan Allahın izniyle birşey olmaz inşallah 🙏🏻
gozde91 Rabi2345 benim bir düşüğüm var canım leke de olunca direk başladılar bi zararında yokmuş bebeğin tutunmasına yardım ediyormuş. Bi sonraki gittiğinde bi danış istersen
Rabi2345 gozde91 1 hafta sonraya randevum umarım geç olmaz o gün için hala devam ediyor lekelenmem çünkü bebeği de göremediğim için endişeliyim
Aysegur123 Benim de ilk haftalarda lekelenmem vardı doktor normal olduğunu bebeğin yerleşme zamanlarında lekenin yaşandığını söylemişti, progestan kullandım bir hafta içinde de lekelenme kesildi, stres yapmayın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
gozde91 Aysegur123 inşallah canım lekeler bitti ama şu ağrılar beni korkutuyor daha önce düşük olunca insan 2 kat panik oluyor Allah’ın izniyle atlatır doğuma gideriz hepimiz umarım🙏
gozde91 G12s_18 dikkat et canım fazla almamaya çalış sen yinede. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏☺️
gozde91 Eylul15 ben sabah akşam kullanıyorum canım 100 mg olandan. Bi zararı yok aksine faydası olur dedi. Sizinde mi ağrılarınız oldu ondan mı başladı
Eylul15 gozde91 yani normal düzeyde bel ve kasık ağrım vardı ona normal dedi hapa şu an 5 hamileden 4 ünde kanama görülüyor ve bu kesenin bozulmasına sebep olabiliyor önlem amaçlı veriyorum dedi.Ben yan etkilerinden tedirgin oluyorum biraz.Bir de daha bende kese gözükmedi ona rağmen başladık.Siz keseyi görebildiniz mi
Elif3419 Rabi2345 başka bir doktora gitseydin keşke canım 1 hafta bekleme progestan kullanmaya başlarsın hemen
gozde91 Eylul15 bende daha keseyi görmedim canım önümüzdeki hafta gideceğim ama bana doktorum hiçbir yan etkisi yok için rahat olsun güvenle kullan demişti
yagmurx gozde91 çok iyi 2 doktorla görüşmüştüm benimde 1 düşüğüm oldu progestanı sormuştum doktor kullanmamamı söylemişti sağlıksızsa düşer sağlıksızsa tutunmasın demişti ve önermemişti keseyi görmeden progestan kullanılmamasıda gerekiyor kimyasal yada dış gebelik olabilir sonuçta betanız kaç? Kaç haftalık hamilesiniz
Eylul15 gozde91 benim de bundan önce bir kalp durmasıyla sonuçlanan hamileliğim var.Onda kanama alanı görmüştü doktorum o zaman başlarmıştı 200 mg olanı ama ağızdan aldığımda açıkçası bende bayılma derecesine getirmişti,bu sefer 100 mg ama günde üç kere ve ben çalıştığım için mecbur ağızdan kullancam yine o yüzden tedirgin oldum biraz gerekli mi diye ama sizde de keseyi görmeden vermiş veriliyor demek ki