ozlem_2727 seda_ay kesinlikle öyle beklemek zor geliyor ama. Sağlikli olsunlar yeter razıyız beklemeye
seda_ay Laydyg kasık ağrım var goguslerimde baya iğne batma hisleri var bide reglim 2 gün gecikince test yaptım çift çizgi gördüm 2 gün sonrada kan testi verdim
Briahll seda_ay beta artışını takip edin 1500 3000 arası olduğunda vajinal ultrasonda daha üst değerde de karından ultrasonda görünüyor diye biliyorum. Benim cuma günü 2423 çıktı bugün gittim keseyi gördük 10 gün sonra tekrar gel dedi
Snemrcan Briahll bende 8 gün geçti 129 ile öğrendim yarın randevu aldım muhtemelen kese henüz görünmez kan takibi yapılır yine . Çok heyecanlı
Gizmmis seda_ay bnde dün gittiğimde doktora sordum 1500 üzeri vajinal ultrason ile 2500 üzerinde de karından görebiliriz keseyi dedi
Burcu__0506 seda_ay adetime 3 gün kala pozitif görüp kan vermiştim beta 48 çıkmıştı , Doktora hemen gittim beklemedim pıhtılaşma oldugu için , geçen sene kürtajım oldu