seda_ay Sonucum 138 çıktı adetim 4 gün geçti normalmi birde eger sağlıklı artsa kaç gün sonra keseyi gorebilirim
Alya05 seda_ay hayırlı olsun çok normal geç döllenme olmuştur 2 gün sonra yine baktır dahada yükselecektir Son adet tarihine göre 5 haftalık olunca keseyi görürsün
1Kubra_ seda_ay benimki de 110 muydu acaba. İkinciyi yaptığımda iki üç gün sonra hastaneye gittim keseyoktu daha küçüktü bir hafta sonra gel dedi gittim öyle gördüm
Briahll seda_ay önemli olan 2 3 günde bir 2 katı artış olması canım değer güzel bence. Benim geçen hafta pazartesi 252 çıktı hcg, bu sabah gittim kese göründü. Sende haftaya gidersen görünür bence. Sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebişleri🥰
seda_ay Alya05 yarın tekrar sağlık ocağına gideyim baktirmaya inşallah yukselir sonra kadın doğum doktoruma gideyim
1Merling tugba3734 2bini geçince kese görünüyor diye biliyorum bu da son adet tarihine göre 5bucuk 6 haftalık civarı oluyor sanıyorum
Alya05 seda_ay bence 5 6 haftalık olmadan kadın doğuma gitme çünkü onunda yapacağı tek şey kan alıp değere bakması olacak. Ben hamile kaldığımda 7 haftaya kadar gitmiyorum. Diyorum tam 7 olsun en azından kalp atışınıda duyarım
Snemrcan Briahll bende 8 gün geçti 129 ile öğrendim yarın randevu aldım muhtemelen kese henüz görünmez kan takibi yapılır yine . Çok heyecanlı
Briahll seda_ay beta artışını takip edin 1500 3000 arası olduğunda vajinal ultrasonda daha üst değerde de karından ultrasonda görünüyor diye biliyorum. Benim cuma günü 2423 çıktı bugün gittim keseyi gördük 10 gün sonra tekrar gel dedi
ozlem_2727 seda_ay ben adetim 3gün geçince 383 ile öğrendim sata göre 5+5 de keseyi gördüm bu durumda siz 6+3 ken falan giderseniz kesin görürsünüz sağlıkla gelsin minişiniz