Depresif_polyanna Bebegin gramı 118 g canım 17 g düşük yada 17 g yükseği de olabilir. Net 118 g demiyo yani eksik yada yüksek de olabilir
Eminzynbamine Benibirakma bebeğin normal kiloda en düşük 17 olması gerekiyor iken senin bebeğin 118gram ben öyle anladım
Depresif_polyanna Benibirakma hayır olur mu öyle şey gayet normal biraz yediklerine dikkat et sadece okadar çok büyük bi eksiklik yok gram olarak
Eylldrnn Benibirakma VALUE yazan kısımın altındaki yer bebeğin tahmini kilosudur Range de standart sapmayı veriyor. Kafanıza takmayın normal doktoru yanlış anlamış olabilirsiniz
GozdeCemre Benibirakma 118 gr kız😀18 grma bağlayıp boşa Çanını sıkmışsın zaten öle birşey olsa doktor bir sıkıntı var derdi
Benibirakma Alyamerve oh çok şükür ya rabbim allah kimseyi evladıyla sınamasın isteyen herkesede nasip etsin bu duyguyu 😭🙏
Wicca Benibirakma Canım bebeğin 118 gram.. Hayırlı olsun 🤗 18 gram olsaydı emin ol doktorun söyleyeceğini söylerdi..
Medusa Bir arkadaş anlatmış aslında doğru bir şekilde. Value esas değer demek, bebeğin 118 gr. Range dediği standart sapma 17 gr, yani 17 gr daha az veya fazla da olabilir bebeğin ağırlığı, hesaplama milimetrik ya.