Benibirakma cnm her hastane aynı sekılde vermez sımdı sende bı bebegın oldugu bırde sadece yazı yazan bır kagıt olması lazm kucuk sıyah bana ger kontrllde oyle verdı doktor bı tanesnde bebegın ölcumlerı yazıyor bırınde bebegın bı kısmının resmı var. tablo seklınde oluyor resm yukleyebılsem yukleyecem ama dedıgım terımler yazıyor karsısında da haftası yazar ust taraftada dedıgım gıbı gebelık yaşı - ortalama gebelık haftası- ortalama ağırlık dıye yazar . boyu hesaplamak içi FL die bı ölcu var onu 7ile çarparsın boyunu bulursun