Ngsngetnsgng merhaba ben de 40+2deyim. Dün doktorum yatış verdi suni için. İki saat kadar suni sancı verip bebeğin tepkisini ölçtüler gayet iyiymiş. Bu sancıları kendi sancın takip eder dediler ama odaya alınca tık yoktu bugün ise dinlen yarın yine suni veririz dediler. Uni hastanesindeyim devamlı nst ve ultrason çekiliyor bakalım yarın inşallah doğururum 🙏🏻