Ngsngetnsgng
40 +0 bugün kontrolüm var bakalım ne diycek 39 haftada nst sancı yüksek çıkıyor ama ben hissetmiyordum adet ağrısını şiddetli çekenler sancı ağrılarını daha hafif hissederler demişti bı parmak açılman var dedi 6 gün oldu bol bol yürüyüş evde egzersiz yapıyorum hurma ananas yiyorum tık yok taki dün aksama kadar belimden kalçama kasıklarıma vuran bı ağrı ilk başta adet ağrısı gibi ama giderek şiddeti arttı oturamıyorum yatamıyorum bişey saplanıyormuş gibi yarım saat felan sürdü sonra geçti bıdaha olmadı sanırım bu sancı yavaş yavas başladı diye umuyorum