Kalbimde ben ilk gebeliğimde ağır grip olmuştum. Ne yapabilirim demiştim doktoruma. Kelle paça hiç her gün iyileşene kadar demişti. Ama temizliğine güvendiğin bi yer olsun demişti. Hep içtim hiç de problem olmadı. Ama sizin içtiğiniz yer hijyenik yapmamış olabilir mi