Hiçbir şey olmaz kalbini ferah tut ben de çok kafaya takıyordum ay şunu yemeyeyim şunu içmeyeyim vs doktoruma bu konuyu danıştığımda canımın istediğini kararında yememin hiçbir zararı olmayacağını ben o isteğimi bastırırsam ve yemezsem farketmeden de mutsuz olacağımı söyledi evet ben yine dikkat ettim 38 haftadayım ama yine de yedim zaten sürekli yemiyoruz ki arada istiyor canımız o da olsun ☺️