Çok yoruldum 5yil oldu bu süreçte 1sene doğal gebelik bekliyerek ardından ilaç tedavileri 2asilama 1tup bebek sürecinden geçtim Şubat’ta gittim yumurta kalitesiz diyip yeni takviye verdiler mayisa kadar kullan gel dediler oysa en baştan takviye yok yerine bir ürün tavsiye etselerdi benim exra yine kaybim olmucakti çevremde evlenenlerin hepsinin çocuğu var artık aynı şeyleri duymamak için çevremden uzaklaştım keşke bazı şeyler elimizde olsa Ama değil çok yoruldum eşime yansitmaya çalışmamak için elimden geleni yapıyorum ama gerçekten çok yoruldum akşamları gizli gizli ağlamaktan herşeyi de denedim bitkisel kürler olsun göbek çekme hacemat olsun süt maydonoz buharı herşey turbe sahabe ziyaretleri peygamber kabir ziyaretleri nasip oldu peygamber efendimizin ayak izine dokunduk nasip olmayinca olmuyomus 5yildir hep üzülmekten ağlamaktan gözyaşlarım bile dindi 🥹🥹