Selennnnn dediğin çok doğru bende doktorumla acaba sancıyı beklesek mi diye konuşmuştum o da ya gece gelirse sancın ya iyi bir anestesizte denk gelmezsek gibi şeyler söylemişti hem zaten doğum olacağı gün 39+3 oluyormuş aslında haftam bende düşündüm mantıklı geldi, senin için rahat etmeyecekse bence konuş doktorunla en azından 39+ da alsın bebeği ama neden 38+3 te almak istediğini sor belki mantıklı bir açıklaması vardır