Mericeee Hayır yeni bir aşı olduğu için herhangi birşey bilmiyorlar zaten, onlar için doktoruma tekrar sordum 28 ve 30. Haftalar arasında tek doz dedi. Ben başka aşı olmadım sadece bu karma aşı. Önceden söylemiştim zaten karma olucam diye hemsireme.
cerengeredeli Mericeee kendi doktoruma değilde başka bir doktora randevu aldım yarın için gidip bir sorucam. Doktor tavsiyesi almak daha mantıklı. Daha düne kadar boğmaca aşısı diye bir şeyin gebelere vurulduğunu bilmiyorlardı bugun ilk dozu bogmacali olacaksın diyorlar. Ne olduğunun onlarda farkında değil. Bebeği boğmaca aşısı yapılana kadar korumak için vuruluyor sonuçta 25 hafta nerde 40 hafta nerde. 32 de falan olsam neyse doğum yakın dicem de bu haftada diyemiyorum. Etkisi falan azalır diye düşünüyorum
Gamzeki Bende 27. Haftamdayim bugün sağlık ocağına tetanoz aşısı için gittim ama üçlü karma aşı ol istersen tek seferde vurulmus olursun dediler. Zaten doktorum önermişti. Bugün üçlü karma aşıyi vuruldum ve kolum çok ağrıyor 🥴
cerengeredeli Gamzeki bende 25 deyim. Tek sefer olsam kafam rahat edecek ama bilemiyorum ya. Yeni düzenleme geldi ama ASM dekiler doğru dürüst bir şey bilmiyorlar
aslanmommy cerengeredeli ben 22 haftada ilk doz tetanoz oldum 29 haftadayim şuan sağlık ocağına gelmemiş asi gelince üçlü vurulcam gelmezse bu hafta tetanoz Olcam üçlüyü olmicam
Gamzeki cerengeredeli açıkçası her kafadan bir ses çıkıyor zaten. Bazıları karşıyken bazıları vurulma taraftarı. Bende çok düşündüm araştırdım yani canlı aşı değil sonuçta. İki doz vurulup sıkıntı çekmek yerine tek seferde olmak daha mantıklı geldi.
cerengeredeli Gamzeki bende tek doz olacaktım doktorum öyle söylemişti ama yönetmelik değişmiş iki doz vurulması gerekiyormuş birde en son 12 sene önce olmuşum ya 🥴
cerengeredeli aslanmommy bende bogmacaliyi olacaktım tek doz, yönetmelik değişince iki doza çıkarttılar. Zaten içinde difteri var birde ayriyeten vurdurmak saçma geldi bana. Yarın bogmacaliyi olayimda doktoruma sorarım tek doz daha olmama gerek var mı diye ol derse olurum
Fatmanur-ozun cerengeredeli 25 yazmışsın görmemişim ben domtoruma sordum 23. Haftadayim iki doz için geç kalmışsın tek doz yeterli dedi şimdi senin haftan daha fazlaymış iki doz istemişler kafam karıştı bende 12 sene önce oldum en son