Tetanoz difteri boğmaca üçlü aşı olarak vurulacak ya şuan, kaçıncı haftalarda yaptirmanizi istedi doktorunuz. Ben bugün sağlık ocağına gittim 18-24 arası üçlü aşıyı olman gerekiyor, 1 ay sonra da düz tetanoz olman lazım dediler. İnternette de bulamadım asi takvimini.