Mom_06 kubra_t teşekkür ederim 🌸 aslında var birşey 1 ay geçti kürtajın üstünden endometrium yani rahim duvarı kalınlığı 5mm çıktı benim sizin kaç çıkmıştı normal mi benimki bilginiz var mı?
kubra_t Mom_06 inanın rahim için konuşmadık. Konuştuysakta o acıyla hatırlamıyorum manevi acıyı çok derinden yaşadım. 3,5 aylıktı benimki
Adnanziyagil kubra_t en iyi ben bilirim😣 3 aylıkken kalp atısını ilk kez duymaya gittiğimde yaşamadığını soyledi doktor. Tam 1 yıl oldu hala iyileşemedim mental olarak❤️🩹
kubra_t Adnanziyagil benimkinin kalbi de atıyordu yaşıyordu ama belden aşağı gelişmemiş organları dışarıda
Mom_06 Adnanziyagil acınızı anlıyorum rabbim kalbinize göre versin inşallah 🤲 peki tekrardan gebelik fln düşündünüz mü oldu mu
Adnanziyagil Mom_06 amin, Allah razı olsun. Düşükten hemen sonraki aydan beridir düşünüyoruz hala olmadı, tüp bebeğe basvurduk onu da hepatit b yüzünden yapmıyorlar malesef 😔
Adnanziyagil bgndgd benim 3 aylıktı ilaçla düşürdüm doktor bana kurtajı tavsıye etmedi ama çok kötüydü
Mom_06 bgndgd anladım kusura bakmayın ben de merak ettiğim için sordum sadece dört haftalık kürtaj oluyor diye biliyorum ben kürtaj olurken yedi haftalıktı benim yanımda yatan bir hasta daha vardı kürtaj olan o da dört hafta iki günlük mü neydi galiba
Dln25-25 Mom_06 ayy bende 12 martta kürtaj oldum 10 haftalıktı bebeğimiz doktorumuz adetten sonra tekrar deneyebilirsiniz dedi hemüz adet olmadım ve bebegi test etmişler bebek sağlıksızmış yanş hasta bir bebekmiş ondan gelişimi durmuştu
Mom_06 Dln25-25 bana normalde iki ay daha korun demişti ama ben bir sıkıntı olmadığı için korunmuyorum patoloji sonucu için gittiğimde de bebeğin sağlıklı olduğunu söylemişti bir sıkıntı yoktu yani o yüzden beklemeyi tercih etmedim
Dln25-25 Mom_06 ya anladım benim hastane doktoru 3 ay dinlen kendi ama kendi doktorum adet olduktan sonra deneyin dedi hangisini dinliyeyim sizce karar veremedim