11 Mart‘ta yani bir ay önce kürtajı oldum ve şu anda bir sıkıntı olmadığı için korunmuyoruz bir dahaki gebeliğin sağlıklı bir şekilde olması için düşük olmaması için bir öneriniz var mı ve hamilelik ve öncesinde beslenmemiz nasıl olması gerekir bilgi verirseniz çok sevinirim vereceğiniz bilgilerbenim için çok kıymetli şimdiden herkese teşekkürler🌸