hande19 Seldem ben devlete gidince 2 hafta geri dedi 3 gün sonra özele gittim sorun yok haftasıyla uyumlu dedi ultrason cihazıyla ilgili olabilir sıkma canını
Seldem hande19 devlette gidecektim bende randevu bulamadım :( beklicem insallah pzt günü hayırlı sonuclar alırım
YagmurDaskn Seldem Bebeklerde 1-2 hafta geriden gelmesi normal bir durum. Bebeği besleyecek şeyler yemelisin canım 😊 o zaman haftasını yakalar
Busucan Seldem Öncelikle sakın moralinizi bozmayın 🙏🏼 Erken alınmasının sebebi dışarda daha hızlı kilo alacağı için oluyor. Kiloyla küvezin hiç bir alakası yok 36 haftalık bebek girmezken 40 haftalık solunum problemi olan bebek girebiliyor
Seldem Busucan evet bende arastirinca ogrendim solunumdan dolayi aliniyomus insallah hayirlisi olur bakalim pzt gununu heycanla bekliyorum 🙏🏼
Ozge1008 Seldem benimde 2 hafta geri görünüyo bebeğim. En son 36 haftalıkken 2400 gramdı. Doktor 2 hafta neyse ama 3 haftaya çıkarsa sezaryenle alırız dedi. Perşembe günü kontrolüm var bakalım ne diyecek🤷🏻♀️
Seldem Ozge1008 benimde 36 haftalik 2400gr suan bakalim pzt gunu bakacam dedi iste eger kilo almamis olursa randevu olusturup aliriz bebegi dedi
Gmzaczngr Bizde bugün 37 haftalık oldum, dün kontrolümüz vardı bebek 2600 kg. 1 hafta gerilik varmış. Önümüzdeki Salı gününe kadar bebek kilo almazsa haftasonu sezeryanla alacaklar. Doktor senden beslenemiyorsa doğması daha mantıklı dedi. Bende çok üzüldüm ama sağlık sorunu yok ise anne babanın doğum kilosu da etkiliyormuş bebeğin kilosunu. Bende 2800 doğmuşum ve doktor doğuma kadar 2800 olur dedi. Inşallah daha fazla alır da sezeryana gerek kalmaz. Sizin icin de dua edeceğim ❤
sibeltmkl Bizde de aynı durum 33.hafta başladı 29 haftalık görünüyordu kadar çok şey söyledi ki Dr moral bozmamak için yazmıycam. Rabbim ne verdiyse o dedim İte kaka geldik 36. Haftaya pazartesi kontrolüm vardı gelişimi devam ediyor bin şükür 2600 olmuş zaten sezaryen olcam öncekilerde sezaryendi 22şubatta doğacak nasip olursa Allahım sağlıkla doğmalarını nasip etsin. Bide şunu anladım kafaya takmamak lazımmış
Seldem sibeltmkl ayyy insallah sag salim kucagina alirsin canim. Aynen kafaya takmamak lazim mutlu hamilelik mutlu bebek demek 😍😍😍
Seldem Kubrabaygeldi merhaba canım malesef 100 gr almış doktor almam gerekiyor dedi 21 şubatta gelecek insallah. Hem mutlu hem mutsuuzm hamilelik ne güzel biişeymiş diyorum 😥😥😥
Kubrabaygeldi Seldem hayirlisi olsn canimm uzulmekii bebekte etkilenmesin. Hem uzulecek biseyde yok ki ne guzel bebegini kucagina alacaksin bence sevinmelisin 😊
Seldem Kubrabaygeldi cok sagol canım insallah hayırlısı olur yazarım insallah burdan hayirli haberleri 😍