Seldem Kızlar merhaba , bugun 36 haftalık oldum. Ama çocuk 2.400 kg iki hafta geriden geliyomuş kötü bişeymi bu haftaya doktor bakacak hala kilo almıyosa alacakmış çocugu. Küveze yada yogun bakıma girermi bebgim 😔😔😔
Kubrabaygeldi Seldem aynisini gecen hafta banada doktorum soyledi. 1 hafta gecti bakalim kontrolum yarin canm.
Diamonds Seldem kşlo alır endişelenme daha 3hafta var haftada 200 gram alabiliyor bebekler üzülme bebeğini de üzme
Hilalkyss Seldem 40. Haftadayım 30. Haftadan beri 3 hafta karın çevresi geriliği vardı ama son 1 hafta içinde toparladık içini ferah tut 1 2 hafta çok önemli değil diyorlar 3den yukarısı sıkıntı ama benim kan akışım falan normaldi sadece minyon bebek eğer kan akışından beslenmesinde iskonto yoksa almazlar Canım korkma
Kubrabaygeldi Seldem canim su an nst ye bagliyim. Bebegim bir haftada 500 gr almis 3013 gr olmuş. Sadece bel cevresi 2 hafta geridn geliyor oda yapisal olabilir dedi. Cok sukur ben normal dogumu bekleyecem. Insallah seninde bir sorun cikmaz canim
edaozdxx Senin gene iyi :( bizim karın çevremiz 31+1 ... Genel gelişim 32+4 çıktı. Normalde 35 haftalığız. Perşembe günü doktorum ne diyecek görücez. Kaç gündür kahroldum üzüntümden 😞 1950 gram 35 haftalık. 😭 Muhtemelen benim de doğumum gerçekleştirilir. Ama doktorum dedi ki ciğerleri geliştiyse 1 kg de olsa yaşar. Ciğer gelişmediyse 4 kg de olsa yaşamaz... Allahtan umut kesilmez diye avutup duruyorum kendimi. 😞
Seldem edaozdxx yaaaaa çok üzüldüm cankm benim ama içini ferah tut hersey olscsgına varıyor. İnsallh bişey cıkmaz sag salim alırsın bebegini kucagınna
Seldem Kubrabaygeldi aaa çok sevindim insallah sag salim gelir ufaklık 😍 Nelere dikkat ettin 1 haftada canım
Kubrabaygeldi 1melek1annecik Seldem 1 hafta boyunca sabah aksam 3er tane hurma yedim. Sabah aksam sut ictim. Kasar peyniri hergun mutlaka yedim. Her aksam 1 tane hatta 2 tane muz yedim 😊 Ama en etkili seyin hurma oldugunu dusunuyorum.
Seldem Kubrabaygeldi hemennn başlıyorum 😀 Yaa ben gec uyanıyorum bide 1 öğünüm gitmiş oluyor bunada dikkat edecem insallah valla içimi rahattlattın çok tesekkür ederim 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Kubrabaygeldi Seldem canim ben cogu zaman tek ogun yiyodum ama meyve mutlaka yiyodum. Bende saat 1de 2de uyaniyodum 😄
Seldem Kubrabaygeldi insallah hayırlısı olsun bakalım bende pazartesi günü burdan güzel haber veririm insallah tesekkür ederim canım çok sagol 🙏🏼🙏🏼🙏🏼☺️
Askkokuluyavrum Seldem burdan duydugum kadarı ile kilo aldirabilirsin bol yoğurt peynir kasar peyniri muz falan tüket bebek kilo alıyormuş o zaman canim Allah yardımcın olsun