Bsrass iki isimli biri olarak kesinlikle tek olmalıı. Özellikle kızlarda tek isim bence. Erkeklerde o kadar fark etmez. Ben kızlık soyadımı çok seviyorum ama tekerleme gibi olduğu için kullanamıyorum 😶. Bide ortaokul lise dönemimde deneme sınavlarında ben optiği kodlayana kadar arkadaşlarım birkaç soruyu çoktan çözmüş oluyordu 😐