Bsrass Bende aynı ikilemi yaşıyorum. Normalde iki isim sevmiyorum çünkü herkes tek isimle hitap ediyor ikinci isim boşa yer kaplıyor 😅 sınavlarda dış ülkede vs zorluk yaşamasın insanlar hangi ismi kullanıyorsun diye sormasın diye kimliğe tek isim yazdırmayı düşünüyorum. İstediğim ikinci isimle birlikte kulağına okuruz ancak kimliğe tek isim yazarız diye düşünüyorum ama kafam da hala net değil 🥲 Arya tek başına çok güzel geliyor kulağa 🌸