Selam 10 ay önce doğum yaptım doğum sonrası bitmek bilmeyen karın ağrısı yaşıyorum 4 aydır adet görüyorum ama adet değilken bile sürekli adet oluyormusum gibi ağrı yaşıyorum.Kac defa doktora gittim kist vs bisey yok dedi ama araştırdığım kadarıyla bağırsağa yakınsa gorunmeyebiliyormus yasayaniniz var mi hakikaten bu kadar ultrasona rağmen gorunmeyebilir mi?pcosta böyle mi olur kist ağrısı diye düşünüyorum