Aysenurr53 Busra2013 ikimizde de olduğuna göre normaldir ya 🥹 ağrısı bile güzel canları sağolsunnn yeter
Marsilyasabunu Busra2013 benim başından beti şarıl şarıl hatta 36+5 az önce bile günlük pedi aşıp küloduma geçmiş akıntı ama bi sıkıntı yok diyor Dr
Marsilyasabunu Busra2013 ben bi ara altıma işedim diye eve koştum daha yebiydi bebiş doktoruma söyledim o da korktu suyu mu şey oldu diye o zaman da normali suyu falan yani
rumisam @“Busra2013”#p36440632tum enfeksiyonlar aynı değil kimisi yanma yapar kimisi kötü koku bilemezsin tedbirini al hamilesin bebeğin kesesi için tehlikeli çok küçük daha Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸