Fatma016 ben ilk gebeliğimde yüksek tansiyondan dolayı erken doğum yaptım bebeğe kan akışı azdı beslenemiyordu ve gerilik en son 4 haftaya çıktı. Kontrole gittiğimde suyu azalmış o yüzden acil sezeryana alınmıştım 33+4 de doğum yaptım fakat 27 28 hafta ile uyumluydu kilosu 1080 gr doğdu sonra 950 gr düştü 67 gün küvözde kaldı şimdi 4 yaşında 😊