Merhaba kızlar 37.haftama girdim bebeğimde önce 2 hafta,2 hafta sonrada 4 haftalık gelişim geriliği olduğu söylendi bu şekilde doğum yapan oldu mu kaçıncı haftada doğum yaptınız,suyu kan akışı nst iyi devlet hastanesi olduğu için hep farklı doktorlar geliyor doğum için birşey söylenmedi yatış önerildi