Kub26 ss22 32. Haftadan itibaren raporu alıp izinli olıyorsunuz doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta olarak izin oluyor
Kub26 Maiyaig yani mesela iki yıl önce 90 gün sigorta yatırırsan ve davamı yoksa bunu saymıyor son bir yılda yatırılmış olması gerekiyordu inşallah olur işiniz
Maiyaig Kub26 ayy tamam şimdi anladım ya inşallah olur dediğiniz gibiyse keşke öncesinden bi sgk girişim olsaydı ama kısmet artık
KumpirsMom Maiyaig yani bir yıldan önceki sigorta süreniz sayılmıyor o bir yıl içinde olması lazım diyor bence siz yararlanırsınız