Kızlarr size bir sorum var bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim, eşimin işitme merkezi var, genç girişimciden yararlanmak için dükkanı benim üzerime geçiricez ama daha önce sigortam yok ve ilk kez bağkurlu olarak olucak. Şuan hamileyim doğuma daha 5.5 ayım var. Çalışmaya başlarsam 5.5 ay çalışıyor gözükücem doğum parası alabilcekmiyim sgkdan sizce en az 1 yıl mı çalışıyor gözükmem gerekiyordu