Busravezeytin Takip edemedim cunku sağlık ocağındaki doktor bana negatif cıkmıs dedi sanırım değeri dusuk bulduğu ıcın basta e nabıza girip değer kaç diye de hıc bakmadım.. regl olmayı bekledim yine olmayınca doktora gittim keseyi gördum beklediğim bi hamilelik değildi rahim filmi çekecektim geçen sene şubatta dış gebelik geçirdim ameliyat oldum tek tüplüyüm aynı zamanda.. keseyı gördükten sonra e nabıza baktım doktorun bana negatif dediği değer meğerse 9 çıkmış