_Gizem__98 Busravezeytin sen doktorun dediğine takılma burda neler okuyoruz senin değerinden daha düşük sonuçla öğrenip sağlıklı ilerleyenlere çok şahit oldum
Nazsuuu Busravezeytin muhtemelen yenidir o yüzden küçük ben 21 le öğrenmiştim 8 hafta boyunca kese ve kalp atışı yoktu son adet tarihine göre dış gebelik fln sanmistik bizde ama çok şükür ki sağlıkla doğdu
Nazsuuu Busravezeytin tabikide ama 8 hafta kese gözükmedi son adet tarihine göre 8 hafta sonra gözüktü yani
Grimsi Busravezeytin Adete 1 hafta kala 8.2 2 gün sonra 29.2 2 gün sonra 66.5 2 gün sonra 117.2 ( adet günümde ) Yarın tekrar vereceğim inşallah
Ftrhn Busravezeytin benim de 1 gün kala 17 sınırda demişti maalesef sonra dedği gibi oldu kimyasal. İnşallah sizin iki güne artar mutlaka tekrar kan verin
Cerenkrc Cicekbahcesi12 bende sizin gibi 34 le öğrendim zaman geçmek bilmiyordu erken öğrenmekte bu yüzden kötüydü galiba şimdi 20 haftalık oldum bile gebeliğin yarısını tamamlamış oldum 😀😀
Cicekbahcesi12 Cerenkrc ay masallah 🧿 darisi bana insallah 2 kere kan verdim 5 kat yuksemisti bi daha vermedim simdi dort gozle randevu bekliyorum 😍😍