bgndgd Ay şu doktorların düşük çıktı demesi beni öldürüyor hemen insanın içini karartıyorlar daha ner bi şey yok bi anda sağlıklı yükseledebilşr sen umutsuzluğa kapılma hiç
Cicekbahcesi12 Burcu__0506 masallah canim en az 348 olmasi beklenirdi en son kan verdiğin ve cikan sonucuna gore ama seninki daha da fazla cikmis masallah subhanallah her şey yolunda icini ferah tut 😍😍
_Gizem__98 Busravezeytin hayırlı olsunnn biliyorum hamile olduğunu🤭🤭 aynı benim gibi oldu sanada erken gebelik testi negatif normal pozitifti demiştim ya sana. Demek ki erken gebelik testleri çok güvenilir değil 🤷♀️ sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 😍😍
Busravezeytin _Gizem__98 yaa çok teşekkür ederim gizem şimdi doktor hala değer düşük net değil diyor korkuttu beni.. dünden beri belirsizliklerle savaşıyorum hahahah
-mavim- Cicekbahcesi12 ben de 4+2 ayın 29una randevu aldım😍 inşallah keseyi de kalp atışını da halletmiş oluruz ya😂
senem-yabaci Busravezeytin ay ne var bunda? Ben de 14,69 ile öğrendim. Benim de annem heveslenme boş olabilir dış olabilir sağlıksız olabilir cart curt dedi. Ama kendisi hemşire. Çok şükür doktorum içimi rahatlattı 😂 sen sağlıklı olduğuna inan yeter dedi
_Gizem__98 Busravezeytin sen doktorun dediğine takılma burda neler okuyoruz senin değerinden daha düşük sonuçla öğrenip sağlıklı ilerleyenlere çok şahit oldum