Hsnanr 13+4 de serklaj amaliyatı oldum rahım kısalığı ve açılma oldugu için dr hep 30 a kadar dayan kızım erken doğum riskin çok senin pimi çekilmiş bir bomba misalisin dedi ufaklık kasgımda başından beri hele şu 1 haftadır daha fazla baskı var dünle bu gun toplam 4 doz olarak ciğer geliştiriciler verildi muanelerim artık 2 haftaya bire düştü ayda birdi kasık ağrılarım var tabi herkes için normal olan benim . Amaliyatlı oldugum ve ufaklıkta aşağıda oldugu için asla normal karşılanmıypr her agrımda acile gitmek zorundayım çok zor rabbşm herkesi sağ sağlim kurtarsın bağışlasın ufaklıkları